Om oss.
Bli morgondagens stjärnsäljare hos oss
Intresset att bli säljare, eller att utveckla sin försäljning har rekordökat under det senaste året. Enligt yrkeshögskolorna går det idag tre sökande per plats och behovet verkar inte minska. För att möta näringslivets efterfrågan på kvalificerade säljare och relevant kompetens startas därför Winners Club under hösten i Göteborg, med planerad expansion i fler städer under 2021.
Att sälja i dag är så mycket mer än att lyfta luren och tjata.
De platser där säljaren ska befinna sig, när kunder är som hetast, är i princip överallt med den digitala värld vi lever i. Coronapandemin förde också med sig att många inte var särskilt bekväma i digitala möten och att den resande säljaren blivit ett minne blott. – Vi tror på att sammanlänka alla aktiviteter en säljare bör hantera och att utbilda i alla möjliga vägar till ett perfekt avslut. Såklart är telefonen viktig, men lika viktigt är att bemästra exempelvis social selling via exempelvis Linkedin. Framtidens säljare måste klara att kommunicera i de olika kanalerna – från ett första ”hej!” till det viktiga efterarbetet för att skapa en mångårig affärsrelation förklarar Magnus Tummalid, VD för Winners Club.
ALEXANDRA BJÖRCK,VD VENTURE CUP
JESSICA JOHANSSON, AKADEMI BÅSTAD

Om oss.
Bli morgondagens stjärnsäljare hos oss
Intresset att bli säljare, eller att utveckla sin försäljning har rekordökat under det senaste året. Enligt yrkeshögskolorna går det idag tre sökande per plats och behovet verkar inte minska. För att möta näringslivets efterfrågan på kvalificerade säljare och relevant kompetens startas därför Winners Club under hösten i Göteborg, med planerad expansion i fler städer under 2021.
Att sälja i dag är så mycket mer än att lyfta luren och tjata.
De platser där säljaren ska befinna sig, när kunder är som hetast, är i princip överallt med den digitala värld vi lever i. Coronapandemin förde också med sig att många inte var särskilt bekväma i digitala möten och att den resande säljaren blivit ett minne blott. – Vi tror på att sammanlänka alla aktiviteter en säljare bör hantera och att utbilda i alla möjliga vägar till ett perfekt avslut. Såklart är telefonen viktig, men lika viktigt är att bemästra exempelvis social selling via exempelvis Linkedin. Framtidens säljare måste klara att kommunicera i de olika kanalerna – från ett första ”hej!” till det viktiga efterarbetet för att skapa en mångårig affärsrelation förklarar Magnus Tummalid, VD för Winners Club.
ALEXANDRA BJÖRCK,VD VENTURE CUP
JESSICA JOHANSSON, AKADEMI BÅSTAD